Magento er go-to e-handelsplatformen for virksomheder i vækst. Men det er også ret dyrt og komplekst fra udviklers perspektiv. Mens der er flere gør-det-selv-websteder som Shopify og Squarespace, forbeholder Magento sig som den mest robuste og kraftfulde e-handelsplatform, der understøtter det bredeste udvalg af funktioner, hastighed og, med de nye versioner, endda sikkerhed.
Mens Magento Webshop Development tidligere primært blev valgt af
virksomheder med et betydeligt budget og en langsigtet plan, er de efter Adobe
Commerce-opkøbet kommet med nye teknologier for at imødekomme små virksomheder
og startups mere realistisk.
Magento Webshop Design vedtager en modulær, stabelbar strategi
Webshops efterspørger skalerbare rammer, der kan understøtte et voksende
produktkatalog samt hurtigt skiftende kundebehov og -vaner.
Magento 2's modulære softwarearkitektur imødekommer disse behov med en
større matrix af tilpasningsevne og udvidelsesmuligheder. Uanset om det er det headless
CMS, der giver mulighed for mere uafhængig designdynamik eller den siled
arkitektur, der gør webstedssøgning lettere for brugerne, er det hele en del af
det modulære, stabelbare design. Den er enkel, men utrolig kraftfuld.
Pre-Made vs Custom: Magento Webshop Temaer og skabeloner
Den hjemmesideskabelon, du vælger, bestemmer en masse applikationer til din
Magento eCommerce-rejse. Det er ret nemt at starte med et færdiglavet tema. Der
er masser af open source-produkter tilgængelige i Magento Theme-butikken. Men
at oprette dit eget tema eller skabelon har større fordele.
Magento-temaer indeholder i de fleste tilfælde ekstremt generiske
SEO-elementer, såsom ingen mikrodata. Desuden kan selv de mest berigede og
smukke skabeloner have hastighedsproblemer og en række ukendte fejl, der kan
have brug for konstant opmærksomhed.
Skræddersyede skabeloner fra bunden ville komme forberedt med den mest
selvforsynende kompatibilitet til SEO og leve op til hastighedsgrænsen på 3
sekunders oppetid, plus at ydeevnen kan være uovertruffen. Men det eneste er,
at tilpasset design er ret dyrt og kræver store kapitalinvesteringer.
Tjek altid efter SSL-certifikat, når du får webhosting - nogle gange skal
du få det separat
Fordi du tillader økonomiske transaktioner på dit websted, skal du gøre din
webshop så sikker som muligt, og det begynder med et Secure Sockets Layer (SSL)
certifikat.
Et SSL-certifikat er en kryptografisk websikkerhedsstandard, der er
designet til at gøre websteder sikrere ved at autentificere, kryptere og
dekryptere data, der transmitteres over internettet fra webstedet. De fleste
hostingfirmaer udsteder dette certifikat som standard, men tjek det altid. Køb
aldrig hosting med nogen forudfattede meninger.
Køb hostingcertifikatet, hvis din hostingplan har en. Der er forskellige
niveauer af SSL-certifikater, hvor Extended Validation Certificates
(EV-certifikater) er det højeste niveau. Dette er sikkerhedsstandarden, der gør
URL'en grøn.
Gør webstedssøgning lettere ved at inkorporere Magentos Big Data-struktur
Hvis du bygger en hurtigt voksende butik med mere end 5000 produkter, kan
du bedre udnytte Magento Silo-strukturen. Det giver dig fordelen ved
strukturerede data, hvilket gør det nemmere for dine kunder at søge, filtrere
eller vælge produkter kun ved hjælp af mulighederne fra et navigationspanel.
No comments:
Post a Comment